Bali

Var ett tag sedan jag uppdaterade nu.
Efter Noosa blev det Rainbow beach, Fraser Island, Brisbane och tillbaka till Sydney i en 18 timmars lang bussresa. Jag var ganska kokt i huvudet efter det. I Sydney strosade jag mest runt och njot av storstadslivet.
Nu ar jag pa Bali och har traffat Fia och Judit, har varit har i tio dagar. Vi kom tillbaka fran Gili Trawangan idag efter att ha varit dar i ca sex dagar.
Frida och Markus har aven landat pa Bali och det var kul att traffa dem igen.

Till helgen hade vi planerat en resa upp till norr med Carin och Christian, aven dem fran Kalmar.
Det blir nog valdigt kul...

Tiden gar snabbare an snabbast och snart ar det dags att atervanda till Sverige. Kan inte fatta att jag har varit ivag sedan november. Men tiden gar ju alltid snabbt nar man har roligt, eller hur!?

Moa

Kommentarer
Postat av: Mu

Tiden går snabbt, verkligen och snart är du hemma, kram kram

2010-03-01 @ 12:47:52
Postat av: Maria

Mosan!! jag saknar dig! Det är sant, när tiden går fort är det för att man har roligt. Här borta i Oslo står den still ibland dock, haha, nä men det funkar. Ta hand om dig stumpan min! massa massa kramar

2010-03-03 @ 21:13:59
Postat av: Thomas Davidsson

Tjena Moa, du brukar ha så fantastiska bilder - jag vill se lite vackra bilder från Bali. Skit i festbilder, bara visa om det är så vackert som alla säger... Hälsa Sofia



Kram från Thomas

2010-03-08 @ 19:00:55
URL: http://www.thomasdavidsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0