Jag möter mig själv

Dagarna rullar på fort. Jag kan inte beskriva det bättre än vad en ung man en gång sa till mig..."Dagen går så fort att jag hinner möta mig själv i dörren innan jag ens har hunnit ut!". Jag gillar det. Krävs i alla fall en omgång med tankar.
Det har varit en bra dag på jobbet också.
Kom hem. Såg bilder som jag blev inspirerad av att jag började skissa med kolkritor samtidigt som jag lagade mat.
Nu luktar jag korv och jag längtar till en dusch, men en runda med Judit först.  Sen Karlavagnen som får vagga mig till sömn. I går var ämnet principer och jag dog nästan av skratt, älskar gamlingar som inte vet när det är dags att sluta prata, så att programledaren får avbryta med en låt.
Ge det en chans, det är underhållande vill jag lova. På P4 alltså, runt halv elva...


/M

Kommentarer
Postat av: fia

haha, ska fan köra karlavagnen ikväll och se om det är något att ha ;) Kanske man somnar lättare :P



Tack för promenaden min sköna böna :)

2010-04-14 @ 20:27:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0