Glass i stora lass och årets första dopp..

I förrgår hämtade jag och Fiffi upp Thilda. Vi åkte ned till hamnen och åt glass. Sedan blev det en sväng om och vi spanade in alla fina båtar. Jag har upptäckt följande...

Jag är kass på flaggor, jag är verkligen sååå dålig. Jag är så ovig som det går, men det var väl ingen skräll. Fan vad mätt man blir på mjukglass. (Bara några tankar så där!)
På kvällen samlades vi ett gäng hemma hos Fiffi och glodde på fotbollen. Sverige-Serbien. Underhållande får man säga.



Här triggar de varandra till att göra akrobatiska konster.



I går gick jag och Judit upp med tuppen. Köpte en baguett på Kallskänken, sedan drog vi ned till Långviken. Det var blåsigt som tusan och vi fick omplaceras hela tiden för att inte frysa ihjäl.
När vi väl fann det ultimata stället (som förövrigt var vid vattenbrynet) stekte vi, och jag tog mitt första dopp. Inte illa.
Sen jobb.

Gick igenom min gamla mobil och upptäckte att det fanns riktigt många videos som jag inte har laddat upp. Så det kommer komma till den nya kategorin Videos.

Snart jobb.

Ha det!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Längtar till helgen Moa! :)

o jaa, mjukglass e mättande! lite för mättande, så man nästan mår illa

:P

2009-06-25 @ 19:43:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0