Lördag kväll

Hej på er!

Det blev en riktigt grym lördag får jag lov att säga.
Judit var först på plats. Sedan droppade folket in pö om pö. Jag kände mig något orolig när jag och Fia tidigare hade pratat på dagen och hon konstaterade att det skulle bli en lugn kväll, för att kunna ladda inför söndagens Strand. Oh no! tänkte jag. Men vad som hände var tvärtemot effekten, och så här i efterhand kan jag bara uttrycka min glädje...Över att vi öste. Det fanns inget lugn i gårdagens festande, likt ett tåg som bara går på räls och ångar fram! Så var det. I like.

Så njut av bilder, och alla ni som är på kvällens Strand. All respekt till er. Hur orkar ni?


Anton och Anna


Linnea och Elin


Jag och Söte Göte


Hörru du...


Make love not war


Den var så här stor! (Bagarn har lite skev verklighetsuppfattning, tror jag!) :P


Grodpussar tycker vi om, för ofta förvandlas det till något bra.
Men här tror jag bara grodorna hoppade hejvilt.



Söt som en karamell


Petra försvann i sin egna värld. Det där läppsylet var nog gott.


Het jeanstjej


Lika som blondiner?



Judit säljer klockor i Ur och skur


Och så jag.


OH yes! Amazing night as you can see.

M






Kommentarer
Postat av: Anna

Bra lördag Moa :D Det märktes på mig när jag klev in i köket med bakfylla haha ^^. Kom precis hem ifrån Strand nu ;) Du skulle varit med!! Pössen

2009-06-29 @ 04:56:18
URL: http://annalino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0