Söndag

Den andra bra filmen heter The Wackness. Den utspelar sig sommaren 1994 i New York och handlar om Luke Shapiro, en ensamvarg som langar droger för att försörja sig och sin familj. Det är en mysig film med egentligen inte så mycket till handling än vardagsliv och krossade hjärtan. Däremot är det allt annat som gör den så bra. Lukes terapeut t.ex. som spelas av Ben Kingsley och som egentligen lyfter hela filmen med hans galna närvaro. Miljön i filmen gör att man känner sig glad, även om historien i sig inte gör det så skulle jag vilja påstå att det i ett visst slag är en feel good movie.
Det har lagts ganska stor vikt på musik i filmen och även om jag inte är ett big fan of hip hop, så får det mig att vilja veta mer.

Här kommer trailern....


Gårdagen spenderades på svenska föreningen hemma hos John. Jag och Anna drog hem till honom och blev bjudna på lussekatter och kaffe som hans mamma hade bakat. Det var mums!
Därefter blev det tid för nintendo wii och oj vad vi spelade.
Tennis, bowling, baseball, boxning, golf, supermario och ett skatespel. Jag visste inte att man behövde stretcha efter! Kan ni förstå min sjuka träningsvärk i armarna idag eller? Sjuuuukt!
Men det var verkligen superkul och det kan vara något att fundera över att skaffa i framtiden.

Moa

Kommentarer
Postat av: S

Tea Lounge vid birkelunden är ett hett tips! Tokmånga teér, mysigt som bara den... :)

2009-01-18 @ 20:15:40
URL: http://sobielicious.blogspot,com
Postat av: s

Tea Lounge vid birkelunden är ett hett tips! Tokmånga teér, mysigt som bara den... :)

2009-01-18 @ 20:16:50
URL: http://sobielicious.blogspot.com
Postat av: fridaP

2009-01-18 @ 20:49:09
URL: http://sprutorgasm.blogg.a
Postat av: fridaP

ja, vart fan håller ni hus? sjukt längesedan. om två veckor drar jag till asia igen. vi måste ses innan. och jag räknar med att se nunan din på bali i slutet av april. men ses i veckan?

2009-01-18 @ 20:51:02
URL: http://sprutorgasm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0