Söndagshäng

Inga problem med att jobba lördag kväll. Ganska kul faktiskt och jag och John gick mest runt och snackade skit. Med två fulla kassar med bröd kånkade jag bort till 7 eleven för att vänta in Jipe och Johan. 20 minuter senare kom dem som två snögubbar. Trikken var försenad i snöstormen! Vi drog upp till John och det blev mycket bowling, tennis och baseball. Lite öl på det och dialektsnack så var lördagen räddad.

Söndag...Möte på Rema. Vi var fyra som dök upp!
Efteråt hängde jag på John till svenska föreningen och vi spelade Wii. Jag är helt såld på det. Träningsvärken lär väl dyka upp i morgon när man minst anar det.
Hemma i en ren lägenhet och det är söndagshäng på hög nivå. Vi sitter med en varsin dator och snackar (vilket förvisso händer varje kväll), men ingen är bakis för en gång skull.

Har kollat upp ganska mycket utbildningar nu och jag är väldigt inställd på fotografyrket. Men tycker även att det verkar väldigt intressant med produktion. Kanske film skulle vara något?
Oslo har mycket att erbjuda.

Moa


Kommentarer
Postat av: Anonym

Utbildning!!! Åh va kul, vad glad jag blir.



Var mötet givande, frivilligt, betalt?



kram kram

2009-02-08 @ 20:45:02
Postat av: Anonym

Satt på jobbet idag och med folk hängande över ryggen smälte jag till de tropiska bilderna från dina inlägg. Och jag läste Mias blogg, och hon skrattar säkert flera gånger varje dag i värmen och solen. Eller hur, Mia?

Själv vill jag också åka, och nu är det kanske bara min girighet kring ständigt nya anbud som hindrar mig från att upptäcka utriket igen.

Solen sken även över Kalmar denna söndag, det är barmark och det är märkligt att titta på bilder av snövallar i Oslo när det är lite gyttjigt i nerslänten på åsarna här, ja, där din förra röda bil står. Och den funkar, javisst, den funkar jättebra.

Foto eller film? Svår fråga. Läsa det ena först och sen det andra? I Oslo?



Superluv





2009-02-08 @ 20:59:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0