Orange sky- Alexi Murdoch

Ligger och  lyssnar på min snus & té playlist på spotify. För en timme sedan tänkte jag sova, för fem minuter sedan upptäckte jag att det inte skulle gå förrän om kanske tio minuter.
Thilda kom förbi förut. Vi spelade biljard och pratade. Hon börjar trean snart. Tiden går fort.
Jag följde henne hem och berättade att jag ska stanna i Kalmar enda till december. Hon blev glad.
Ja, jag har bestämt mig. Jag stannar, enda till december. Vi får se hur det går. Men hösten tycker jag är en ganska mysig tid. Bra för fotografering, tänk, mys, promenader och självklart snus, té och alfapet.
Jag ska bara finna mig ett jobb...Gör jag inte det kommer jag bli tvungen att dra mig nordväst igen.
Men det är inte min plan!


Jobb, träning, lugna hemmakvällar med säsonger av -något?
Långa promenader och färgglada löv!
Använda mina nya kängor och bara mysa av tiden här och nu.
Lyssna på mycket Alexi Murdoch och Sufjan Stevens.
Sen dra, bort, så långt det går...Med min fina vän!

Håll tummarna!

Moa

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh vad din blogg är fin det är precis mina färger :)

Måste nog fixa till min lite också.

kram kram

2009-08-13 @ 20:47:25
Postat av: Mu

Fasen va irri när namnet försvinner...när man vet att man skrivit det :(

2009-08-13 @ 20:49:16
Postat av: Elin

Ett besök i Jönköping kan du skriva till i din höst-lista :)

Lycka till med jobb! Jag håller tummarna :)

2009-08-15 @ 17:28:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0