Snuset har anlänt

Hej mina vänner!

Idag är det en väldigt bra dag!

Det började med en jobbintervju på Rema 1000. Det är en matbutikskedja här i Oslo och intervjun gick bra. Sedan gick jag på stan och köpte mig en fin kofta på Lindex som jag har spanat in. Måste man så måste man!
Jag kom hem och fann en lapp från posten, att jag har ett paket att hämta ut. Med spända steg gick jag till postkontoret. Halvsprang hem! Öppnade paketet riktigt sakta. Haha!
Mamma och Dahn hade skickat en stock snus, en toblerone och en långärmad tröja. Jättefin! Det behövdes verkligen för det är så himla kallt i vår lägenhet och nu kan jag snusa på igen:) Tack så jättemycket!
För 5 minuter sedan ringde killen som jag varit på intervju hos och frågade om jag kunde börja på måndag. Om jag kan!
Helt underbart!

Vi drog om temat i söndags. Men alla känns lite sega och off den här veckan. Så jag tror vi passar och vilar från temaveckan och kör igång på måndag igen.

kram

moa

Kommentarer
Postat av: Mu

Åååå va glad jag blir att du fick jobbet, det gick snabbt, vid lunch när vi pratade så skulle han höra av sig på måndag o nu så börjar du jobba på måndag...GRATTIS!!

Vilken tur att snuset ÄNTLIGEN kom hahahaha

Passade tröjan?

Lite bilder kanske????



kram kram

2008-10-08 @ 17:42:28
Postat av: Moa

Ja, verkligen kul. Det ska bli skönt att börja jobba igen. Nu får vi se hur mkt jobb det blir. Vet inte hur många timmar i veckan detta är på. Men ska söka mer jobb! Ja, snuset var behövligt. Hade bara en dosa kvar. haha. Bilder kommer inom kort! possss

2008-10-08 @ 18:23:02
Postat av: pezz

woooo grattis moooeee..!!vill ringa dej o säga grattis men har igna pengar på mobilen..men ey vill du komma hit imon eller? vore ju så skoj=) PUSSS

2008-10-08 @ 21:57:17
Postat av: Sofia

Javisst var det lite fräckt.

Tack så mycket förresten, kul att du tycker om den. Har ni det bra där borta i väst? Grattis till jobbet förresten!!!

2008-10-09 @ 23:16:46
URL: http://egocentriskt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0