Jag älskar spontanitet!

Fredag kväll. Jag och brudarna (Isabel och Mia) drog till La Boheme för ett parti biljard. Det var smockfullt, inte ett bord ledigt och biljardbordet hade för tillfället blivit ett buffébord. Jag kunde inte andas. Släpp ut mig, jag kvävs, svimmar, tappar det! Efter den klaustofobiska upplevelsen, som varade i några minuter var vi ute igen. Mia och Isabel pustade ut. De hade känt likadant. Vi gick istället till vår kvarterskrog och drack billig öl och hade tjejsnack.

Lördag och solsken. Jag fick ett infall och tog bussen till vackra Göteborg. Är man långledig kan man väl lika väl passa på att hitta på något kul, de andra jobbade ju ändå! Jamen, så blev det. Shoppade en födelsedagspresent till Fia som fyller år på fredag. Och lite snus och godis. Eeeh, ja Göteborg är ju en väldigt trevlig stad måste jag säga!

Söndag. Varm choklad med grädde och marshmallows. Kallt och blåsigt. Tillbaka till Oslo. Mc-Donalds och mysig kärleksfilm med Fia och Mia. Ligger nu och slappar, funderar på att se en till film. Kanske kan va något? Mia ligger i sin säng och verkar helt besatt av Mamma Mia filmen. Spelar Abbalåtar heela tiden. Men visst, jag klagar inte. Ganska mysigt att höra deras ljuva stämmor och inlevelsen.




Just det! Razorlight kommer hit den 12 december och kör en spelning. Vi brudar ska gå och det kommer bli sjukt kul. Hoppas även på att Judit kommer upp för det eventet. Judit min vän, läser du detta så säger jag bara...Kom upp för fan!!


En god general och film nu.

Ciao!

x

Kommentarer
Postat av: Mu

Du verkar ha haft en skön helg. Det är rätt, spontanitet och flexibilitet gör livet lite roligare. kram kram

2008-11-17 @ 18:52:47
Postat av: Anna

Hej snusmumriken ;)



Låter som om ni har haft det riktigt myspys. Allt bra annars? Hoppas att det ska bli en vända till er snart men jag jobbar så mycket nu :/ Visst, skönt med cash men jag saknar era fylleslag!!



Pöss!

2008-11-17 @ 20:36:45
URL: http://annalino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0