Vit månad, dag 3.

Idag är det ingen vanlig dag för idag är det mammas födelsedag, hurra hurra HURRA!

Dagen har bestått av träning, promenad och födelsedagsfirande. Gott och mysigt.
 

I dag var första gången under de här tre dagarna som jag känt att jag är småsugen på ett glas rött.
Till maten korkade mamma och Dahn givetvis upp en flaska. Dahn ställde fram ett glas till mig, men jag tillrättavisade honom. Han förklarade att han inte riktigt kommit in i min vita månad ännu. Klunk klunk klunk sa det när han hällde upp i mammas glas. En god doft nådde min näsa och jag ville bara ta en liten sipp. MEN, jag drack vatten.
Det blev som sagt träning idag, med Judit. Kul att ha lite company. Vi körde på ganska bra! Och kroppen känns skönt trött. Kanske var det marrängsvischen vi gjorde till mamma, som har lagt sig fint i magen? haha.

Kan inte skriva mer (dels för att mina naglar är så sjukt långa) för jag ska dra hem till Fredde nu.

Hörs i morgon : )

Mallorca. Bilderna har nu lagts in i datorn, när som helst kommer det upp fler :)

M




Kommentarer
Postat av: Jonna

Hoppas det går bättre nu än vad det gjorde under den vita månaden i oslo.. ;) Härlig bild!

2009-09-03 @ 21:50:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0