Färg, svartvitt.

I går kväll blev det myskväll hos Mia. Fia var med också. Vi trodde att det skulle vara Idol på tv:n, men det hade vi tydligen missuppfattat. Istället satt vi alla tre i Mias säng, drack té och snackade en massa. Roligt och mysigt.
Fler sådana kvällar tack!
Tränade idag igen och har varit ute och gått med Penny.


Fia kommenterade i förra inlägget och undrade om jag hade fått "en grej" för svartvitt. Kanske, kanske inte!? Svartvita bilder är ju inte direkt ett nytt fenomen. haha. Men det är schyst med svartvita bilder. Det blir lite mer extremt, lite mer kontrast, lite mer känsla. Jag tycker om det.
Men, för att bryta den här trenden för en kort sekund så lägger jag därför in ett kort på Fia- i färg och ett svartvitt.



Den här blodröda färgen ger ju självklart effekt. Den skulle kunna förstoras till tavla och hängas upp på väggen. Den är inte så rå. Ganska snäll.


Lite råare, lite mörkare. Svartvitt gör sig väldigt bra...beroende på motivet. Just i den här bilden kanske det blir lite för rörigt!? Lite svårt att urskilja vad som finns på bilden!?

Vad tycker ni?



Moa

Kommentarer
Postat av: fia

Ja jag tycker den var sjukt snygg, riktigt snygg modell :) gjorde hela bilden så djup, fin och grym :P



Näe men me like svartvitt. blir grötigt och snyggt :)

2009-09-16 @ 15:48:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0