Skavlan

I går spenderades kvällen hemma hos Fiffi Lou. Vi åt till förrätt parmaskinka och honungsmelon (supergod kombination faktiskt) och till varmrätt fläskfilé, klyftpotatis, bea och en grekisk sallad. Jag blev så mätt  att jag trodde att jag skulle svimma, eller rentav spy. Fick bli soffan och vi glodde på Idol och Skavlan. Det var underbart bra i går. Missade du programet kan du se det HÄR. Gäster i gårdagens program var Henrik Schyffert, Anna Anka, Melody Gardot och Jay-Z.

Jag har nyss varit och tränat med Judit, kunde dock inte springa och då känns träningen på ett sätt lite meningslös (även om jag vet att så inte är fallet). Har fått lite ont i höger knä, antar att det har blivit lite för belastat på sistone!? Istället blev det roddmaskinen och powerwalk. Mycket mage och rygg.

Kalmar FF spelar i dag och ikväll blir det bowling på Harrys. Ska bli riktigt skoj.

Moa


obs! (Gammal bild)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0