Resumé av helgen

Det har varit en jätteskön helg! Startade med en perfekt fredag. På lördagen kände jag mig förvisso lite uttråkad, men vet ni vad? Det la sig faktiskt. Jag, mamma och Dahn åt gott (tapas) och glodde på The Hangover. Sen gick jag och la mig hyfsad tid.
I går (söndag) åkte vi ut till Hossmo för att gå på auktion, men efter att ha kollat runt i tio minuter så beslöt vi oss för att sticka. Det fanns inget direkt som tilltalade.
Blev en sväng till Baronen och sedan hem till Gudrun och Johnny som bjöd på kroppkakor. Mums! Men det är ju en del mäktigt. Fick bara ner två!
Hade varken lust att träna eller kolla på fotbollen, så det sket jag i, istället åkte jag senare hem till Fredde och åt kladdkaka. Supernyttigt...not! Såg Public Enemies, men tyckte faktiskt inte den var så där jättebra!

I dag är det full rulle.

hörs.

p.s I dag är det tre veckor sedan jag började med min vita månad. De ni! :)

Kommentarer
Postat av: Mu

Tack för att du hjälpte mig med min sida.

Du är en pärla.



kram kram

2009-09-21 @ 13:20:09
URL: http://lenasdagbok.webblogg.se/
Postat av: fia

Braaa där moa :) Stolt över dig. Jag kommer haltandes efter med mina nu 10 dagar i nykterhet :P

snart 2 veckor :P

2009-09-21 @ 13:23:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0