I bergen

Hej.

Det har varit en go dag. Kunde dock inte sova i natt, så jag gick istället och la mig framför Vh1. När Flemming, Freddes hamster (ja! han har faktiskt en hamster) började härja i hjulet återvände jag till sängen. Tog lång tid att somna helt enkelt. Så idag har jag varit tlöööött.
Har spenderat dagen ute hos dad. Vi spelade gitarr och sjöng. Det var väldigt kul.
Gick sedan cowboyrundan och diskuterade hudprodukter för män. Min pappa var väldigt insatt. Hahahaha!
Kom hem ganska sent och fick höra att Julia, Gudrun och Johnnys hund har dött. Fan så ledsamt alltså. Hon var en väldigt snäll och fin hund. Tycker så synd om Penny också, de var bästa kompisar.


Här kommer en video som jag spelade in i dag. "I bergen" är bara en av många låtar pappa skrivit, han är duktig!

Enjoy!




Moe

Kommentarer
Postat av: Anna

Applåderar!!! Underbart! Det här vill jag se mer av :D

2009-09-01 @ 23:57:23
URL: http://annalino.blogg.se/
Postat av: Anna

Låter som en god idé. Den är jag lätt på!! Bra initiativ med en vit månad åxå. Jag går snart in i min femte vecka ^^.



Och ja.. Ibland blir man bara blind av andra. Som sagt; om jag ska komma härifrån så måste jag göra det själv och för att jag vill :)



Puss

2009-09-02 @ 00:03:20
URL: http://annalino.blogg.se/
Postat av: Anna

Lätt! Jag har planer den här veckan ut jag med, men nästa fungerar perfa om du har en dag över för lilla Anna panna ^^.



Och varför jag hållit mig undan sprit har jag ingen aning om ^^. Dumt, men billigt :P

2009-09-02 @ 00:19:26
URL: http://annalino.blogg.se/
Postat av: Mia

Hell ya moa! åg, vad sugen jag blir på att sjunga lite, vad sägs om en dejt snart med musik o te? puss

2009-09-02 @ 06:51:45
Postat av: Moa

självklart :)

2009-09-02 @ 10:08:09
Postat av: Mu

Den här låten har man hört många gånger men första med dig.

Kanonbra!!!!!!

Men du...

Skippa snusen nästa gång :)



kram kram

2009-09-02 @ 16:53:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0