Fotbollslördag

Trots ledig lördag var jag uppe tidigt. Gick ut med Penny och vaknade till (trodde jag!). När jag kom tillbaka var Fredde också vaken. Jag gick och la mig och somnade givetvis. Sedan väckte Fredde mig och hade gjort English Breakfast. Stadig start på morgonen alltså, shit. Bacon, bönor, ägg, smörgås. Guuud, behövde ju inte äta på hela dagen sen. haha.
Jag och Judit åkte ut till Tvärskog och irrade runt ett bra tag innan vi hittade fotbollsplanen. Glodde på matchen och åt korv. Hossmo vann med 2-0.
Jag och Judit tog oss lättare hem än dit och åkte på en gång till Maxi. Handlade lite lördags gott. Åkte hem till mig. Gick en runda med Penny. Sedan gottade vi oss hela kvällen med bakad potatis och chips framför fotbollen.
Shit, vilket drömmål i slutet av matchen. Puuh!
  Ja, så det blev en riktig fotbollslördag minus öl eller annan alkohol. Fan, skulle behöva träna. Det får bli i morgon. Men känner mig inte okej i halsen. Varit lite svullen i några dagar nu.

Om några timmar bär det av till jobbet igen. Har en delad tur i dag.

Moa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0