Filmtips eller bra program som går på tv:n i kväll!?

Jag är helt fucking slut. Tränat och tagit en lång skön dusch, ätit lunch och nu är jag sådär skönt slut i hela kroppen. Lyssnar på Adiam Dymott. Just nu Today was just a downer.
Funderar på vad jag ska göra. Antingen ligga och slappa framför något avsnitt av Californication, eller kanske dra in till Carlings och se om de har någon snygg hood, de har ju tydligen 50% på alla tjejöverdelar. Skulle kunna vara något, jag behöver verkligen en varm och skön tröja. Snygg ska den vara också och se lite fluffig ut. Just nu lånar jag mammas alla fleece och hoods, hon får dåndimpen.
Med andra ord; Något att införskaffa.

I kväll ska jag och Fredde laga mat och bara ta det lugnt. Har någon ett filmtips att dela med sig av?

Moa


Kommentarer
Postat av: jipen

tja en av dina trognaste läsa har ngt att kommentera om din nya design!=) fett snyggt MEn man ser typ inte vad det står..o jag som en trogen läsare blir då väldigt besviken när jag kanske efter en lång dag i skolan kommer hem o sätter på datorn för att kolla in min idol moas fancy blogg liksom..så snälla för vår läsares skull, låt oss se vad du skriver =)



HAHAHAHAH

2009-09-25 @ 16:23:41
Postat av: moa

men lilla hjärtat...ser du inte vad det står???? skaffa glasögon kanske? :P på min dator syns det jättebra faktiskt. weird. läget då snygging? puss

2009-09-26 @ 13:13:03
URL: http://eskimoe.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0