Discobowling på lördag- attending

Fullt ös -medvetslös.

Började dagen med att gå ut med Penny. Åt frulle. Slängde i en maskin tvätt. Dammsög (det är ta-mig-fan en ansträngning i den här lägenheten). Lämnade in bilen på tvättning. Mia kom. Babblade. Gick ut med Penny och satt och borstade henne vid Jutebron (Fint och skönt väder= mys!). Spelade playstation. Spelade Cube. Jag och Penny följde Mia hem. Nu ligger vi i sängen och slappar.
Bra dag.

Förövrigt har jag tackat ja till en invite på Facebook. Bowling och förfest hos Erika på lördag. Det lät så kul att jag inte kunde tacka nej. Så är det, så blir det.
Blir relativt lugnt och visst, jag hade väl tänkt att jag skulle hålla mig lite till. Men 28 dagar (haha, precis som filmen) har jag ju faktiskt hållit uppe då i alla fall.

M

Kommentarer
Postat av: fia

Du är värd fest , du är så duktig som hållt uppe så länge :) Stolt över dig och kanonglad att du kommer :) Vi kommer ha skit skoj=)

Nya utestället ska besökas också, skit skoj ju=) händer lite i lilla kalmar haha :P



Ikväll står mys på schemat, härligt =) Syns sen love. PUSS

2009-09-22 @ 15:19:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0