Californication

Har börjat igen. Tredje säsongen. Handlar om sexmissbrukaren Hank Moody som spelas av den gamle Arkiv X hjälten David Duchovni. I serien kämpar han med att ta hand om sin tonårsdotter och att leva på sin karriär som författare medan han ständigt drar hem nya ragg.
Helt klart en bra serie. Se den!



Men tänker ändå...Det är ta-mig-fan lördag. Är det här allt? Varför måste folk gå ut?
Samtidigt så vet jag inte vad jag vill göra. Jag vill inte gå ut. Inte på Palace i alla fall. En öl på Söderport till något liveband, det hade jag varit på. Men min Vita månad är fortfarande inte över och jag ska hålla mig. Så fort lördagen övergår till söndag, så är det inte längre något problem. Då känner jag mig sjukt bra och i morgon blir det Friskis.
Kanske borde man dra i väg och träna nu!? Det kan vara en idé!
Nope, maten är färdig om en kvart. Går inte.
Inte speciellt sugen på filmkväll heller, det händer för ofta. Fia börjar inte jobba förrän halv elva ikväll. Kanske kan få med mig henne till Söderport och dricka en cola? hahahahaha...
Vilket skämt!



Moa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0