Är du en knäböjarsovare?

Jag vet två stycken som kan somna/sova på det viset. På rygg, med knäna böjda upp mot taket. Det är Mia och Jipe. Har nog egentligen aldrig riktigt refleketarat över det här, förutom när jag var ute och reste med Jipe och hon kunde somna på det här viset. Jag förstod det inte alls, det känns ju som att man borde ligga och spänna sig för att inte benen ska trilla åt alla möjliga håll. Balanssinne när man sover känns som en lite överskattad merit!?
 
I går somnade jag faktiskt, aldrig hänt tidigare, jag svär, på det här sättet. Men vaknade just av att det slog mig. Så här ligger jag aldrig. Det är något Jipe och Mia gör. Men jag ville ge det en chans, så försökte återigen somna. Men det gick inte! Det gick VERKLIGEN INTE, förrän jag sträckte ut benen.

Men, jag tror jag vet hurdant de gör. De tar liksom stöd med hjälp av täcket, så man kan slappna av utan att halka hit och dit. Har du sidenlakan är det kört min vän! Bomull is da shit för knäböjarsovare!
Ni som somnar så här, kan inte ni förklara hur ni gör och varför det är så bekvämt att sova på det här sättet?


Tänk vad kul att jag just hittade en bild på jipe när hon ligger så här.
Utan täcke dessutom! Hon är mästaren.


Men, det  var allt. Nu ska jag åka och byta en mp3 spelare som jag köpte för två veckor sedan. Den suger!
I dag ska jag även träffa Mia och hennes Richie. Sedan ska jag och Judit ut till Tvärsskog för att se fotboll och sedan ikväll blir det Sverige- Ungern i tv-soffan.

Vad ska du göra?

Moa

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej brauden! Det låter najjs som fan. Oskarshamn är faktiskt rätt fint om man tänker efter ^^. Evigheter sen jag var där nu.. Din fredag lät riktigt mysig. Har inte sett någon av Ocean-filmerna faktiskt :S Vad kass man är ^^. Vi borde köra filmkväll själva någon gång åxå.



Vet i katten vad som händer idag. Jag kan lika väl åka till Växjö som att bli hemma vid datorn eller tv'n. Det får person i fråga avgöra ^^.



Pöss!

2009-09-05 @ 11:41:57
URL: http://annalino.blogg.se/
Postat av: jipe

hahahaha snacka om o analysera sönder denna liggstil=)jag har aldrig funderat över deto ska inte börja med det heller, för då lär jag ju inte kunna somna så..hehe du e goo mooeee..kul me bilden!! bra att du har censuerat den, e jag naken elle? hehe pusssss

2009-09-05 @ 11:43:28
Postat av: moa

Anna! Växjö låter najs. Oceans filmerna är ganska goa faktiskt. se dem! filmkväll låter pööfa. vem ska du till växjö med?

Jipe! Hahaha, nej du ligger inte naken! Men tyckte det visades lite för mkt hud:) Är det bra lr? Fan jag vill komma till götet snart så jag får träffa dig.puss

2009-09-05 @ 11:57:50
Postat av: jipe

haha okej det va vänligt av dej mose=) ja men kom kom upp nån helg för tusan=)hör av dej så fixar vi det mosis=) ikväll har vi lite inflyttningsfest, ska bli skoj=) ska bjuda på hemgjorda piroger, vi e så duktiga såå=)pusss min kära mooeeee

2009-09-05 @ 17:23:10
Postat av: göte

naaaw, trötta flickor!

2009-09-06 @ 00:15:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0