Kamerajakten

Har i dag roat mig med att besöka Media Markt. De är väldigt trevliga där får jag säga.
Frågade ut en kille på kamera-avdelningen om videokameror och vattentäta kameror.
Ska man jorden runt vill man fan dokumentera det, minne för livet or what?
Problemet är då att jag redan äger en digital systemkamera (eller jag skulle verkligen inte kalla det problem!) och frågan är...Ska jag ta med mig den, en vattentät digitalkamera och en videokamera? Det är ju bisarrt.
Nope, så därför är en tanke att jag kanske köper en kompakt digitalkamera, som man har HD kvalitet på inspelningen. Men how about det vattentäta? Ska man behöva köpa en kamera till, bara för att kunna trycka ned den i vattnet? Njääää. Samtidigt är inte de där engångsvattenkamerorna så jävla roliga.
Funderar på om det inte finns något slags skydd för en vanlig digitalkamera? Dags att googla.

Förövrigt så är det fredag, finns inget att ogilla med det alls.

Moa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0