Just an ordinary monday, ey?

I går tränade jag och kände mig riktigt yr efteråt. Som att jag vore stendöd och gick runt som en zombie. Vad är det här? lyckades jag tänka i alla fall..
Energin kom tillbaka efter lite mat och en långpromenad med Penny.
Men igår kväll hade jag jätteproblem med att somna
(kan förvisso berott på att jag inte fick Pet Rescue* ur huvudet, såg liksom små klossar när jag blundade= varningstecken?) och klumpen i halsen gjorde att jag med en gång förstod; Förkylning på g. fuck.
Mycket riktigt ligger jag nu på sjukbädden här hemma och är som en lobotomerad valross, som inte orkar göra ett skvatt. Eller jo, valrossen orkade gå bort till Mobergs och köpa en stock snus, det är ju alltid en triumf!?




/M



* Pet Rescue och Amazon Survival är spel som finns på msn.se och som man lätt fastnar för, speciellt om man heter Sjöberg i efternamn. Det är riktigt rogivande men ack så beroendeframkallande.


Kommentarer
Postat av: Fia

Hahahah. Sött inlägg:)



Ligg nu och vila din lille valross och frossa i dina snusar och släng dom på väggarna eller svälj dom om du inte orkar gå till soptunnan :P

Syns sen. massa mys o prat i din säng med tända ljus och te ;)

2009-10-19 @ 13:21:54
Postat av: moa

you know it :)

2009-10-19 @ 17:26:47
URL: http://eskimoe.webblogg.se/
Postat av: Fia

Har tråkigt på jobbet o aldrig några uppdateringar.



BUUUU! Syns sen. Köss på da

2009-10-22 @ 08:51:12
Postat av: Mu

Skönt att du är bättre nu.



Du följer icke Fias förslag på snus kastande då grrrrr.... :)



kram kram

2009-10-22 @ 12:49:25
URL: http://lenasdagbok.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0