Funderar

Jag har helt tappat suget för bloggar och bloggandet. Man går in på en sida och det första man ser är "Dagens outfit" eller "Dagens fråga". Till viss del kan jag tycka att modebloggar är okej. Kenzas blogg är bra...Men det är lite för mycket av just det ovan nämnda.
Fashiontoast är en annan modebloggerska...Varför jag gillar henne är just för att hon kör sitt eget race, och där tror jag att jag kom på det! Jag gillar att gå in på bloggar som är estetiskt snygga, som skriver så att man inte kan sluta läsa och lägger upp bilder som är så vackra att man inte kan sluta titta på dem!
DET gillar jag.
Jag tror man behöver ett ämne för att passionen ska väckas till liv!?

Har en vacker liten blogglista jag följer....

Tre sekunder av total tystnad - Vackra ord

Kenzas - Mode, foto, resor, musik

NiotillFem - Fina ord, fina bilder, fint liv?

Fashiontoast - Mode och grymt snygga bilder

A Beautiful Mess - Pysselblogg? Inspirerande faktiskt...


Kommentarer
Postat av: Fia

Ge mig dagens outfit då. o en fråga, har du la aldrig gjort :P eller har frågestund?:) haha

2009-10-15 @ 14:23:29
Postat av: moa

Dagens outfit har jag nog inte direkt gjort.. mer..Så här ser jag ut idag. Dagens fråga= Frågestund. Never. Sen är det en annan sak och fråga; Vad tycker du?. lol

2009-10-15 @ 14:49:58
URL: http://eskimoe.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0