Sex-bilder

God kväll...

Blev en runda på gymet och tränade asset av mig, haha, kanske behövdes också!?
Sedan glodde jag KFF-Örgryte. Fy fan vad dåligt!! De halkade runt på planen och visste fan inte vart röven satt. Det gjorde mig på RIKTIGT DÅLIGT HUMÖR. Stackars Fia kom hit i slutet av matchen och då var jag nog inte den roligaste tomten.
Jag och Fia flydde sedan in i mitt rum med tända ljus, stora koftor, filtar, sushi och en världsatlas. Har drömt oss bort till kritvita stränder, äventyr och fler länder att skåda och bocka av.
Har kommit en bit på vägen i planerandet av jorden runt resan, helt enkelt. Underbart.

Eftersom Fia jobbar på Palace om helgerna, så sitter hon här bredvid och är SKITSNYGG. Hon ska snart i väg och jobba...Och jag ska bara...vara? Kul.






Vem putar med läpparna bäst? hahaha...



/Moa


Kommentarer
Postat av: Leia

Nej, håller med dig. Skönast är att vara inne. =)

2009-10-03 @ 23:05:33
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: emma

sv. tack!<3

2009-10-04 @ 00:03:41
URL: http://emmaeri.blogg.se/
Postat av: vinnaren av putar tävlingen ;)

tack för en lovely lördagskväll :)

2009-10-04 @ 17:01:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0