Mina Bilder

Sovit pissdåligt i natt. Legat och hostat. Hatar det!
Jag vill ju bara i väg och träna nu, det var en vecka sedan sist. Känns inte okej!


Min dator har krånglat en hel del och jag bestämde mig för att spara alla bilder i en extern hårddisk. Vad händer? Jo, jag kopierar en genväg till mina bilder, så allt försvann! Som tur är finns mycket på skivor osv. Så allt är inte borta i alla fall. Hade verkligen tur i oturen. Min dator fungerar som den ska igen, men får alltid en chock när jag går in på Mina bilder och ser att det typ är tomt.

Tittar igenom de bilder som finns kvar och ler lite för mig själv...
Jag älskar bilder, kan titta hur länge och mycket som helst på dem!
Bilder är vackert.


land

Jag och Mia i somras

Signe och Elin i Oslo

Skype och sallad

Peace-Fia i Oslo

Det här lilla gullefjunet är jag

Jag, väldigt gammal bild (och några kilo lättare, haha!)


/M


Kommentarer
Postat av: Mu

Snart är hostan borta och då kan du träna. Kanske Johan Falk ikväll.



kram kram

2009-10-26 @ 13:17:37
URL: http://lenasdagbok.webblogg.se/
Postat av: Fia

Härliga bilder =) Dom gillar jag verkligen dom från öland =)



Krya på dig och hoppas du får träna snart igen då :) Puss

2009-10-27 @ 10:49:34
Postat av: Elin

Underbart med bilder :D kan oxå sitta o titta igenom massa gamla kort.. där kan man fastna! sitter o saknar er o oslo då ibland.

Krya på dig!!

2009-10-27 @ 22:40:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0