Boyce Avenues

Veckan har varit väldigt lugn hittills. Jag har varit småsjuk och även om man skulle vilja att det bara bröt ut så det sedan snabbt kan försvinna, så är det ju skönt att man inte mår sämre. Det kanske är på väg att försvinna sakta men säkert?
Känns som jag har myror i benen av att ligga hemma. Vill bara i väg och träna. Springa, springa, springa!!!
Tålamod, finns inte riktigt just nu, vad det gäller massor med saker.

Men snart ska jag gå ut med Penny igen och sedan dra in till stan och fika. Mia jobbar idag, så det blir häng på Ekelunds City. Fördrev några timmar där igår också, efter att jag varit en sväng på Lagerträdet. Att jobba två timmar känns mer förnedrande än att inte jobba alls, tror jag.

Tråkigt väder förövrigt. Men det är inte riktigt något man styr över....


Nåja. Jag vet inte om ni sett den här killen tidigare, men han är så sjukt musikalisk.
Fin röst, grym på gitarr och spelar även piano. Hans band heter Boyce Avenue, de kör mycket covers, men även egna låtar.



Grymt!!!

 

/M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0