Maja dricker kaffe

Sitter  och dricker kaffe och njuter i allra högsta grad. Det är fint väder ute och Mia kommer snart hit.
I dag är det 1 oktober och jag tycker att man känner att det har blivit kallare. Min stora halsduk har kommit fram och kängorna har börjat användas lite smått. Kanske lite för tidigt egentligen!? Men har inga mitt-emellan-skor. Ett par sneakers kanske man borde köpa!?

Så här ser jag ut i dag...Och Mia (som nyss kom!)

Känner jag oss rätt blir det en stunds prat....


Mia och Moa (tillsammans Maja) dricker kaaaaaaaffe.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Hejhej =) Fin blogg.

Har du kansk elust med att bidra med en fråga till min frågestund på min blogg? =)

2009-10-01 @ 15:45:37
URL: http://johannaka.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0