Ny kamera, avslutad bok och träning igen.

Ja man, jag köpte kameran igår. Underbara samsung wb550. Hoppas den håller måttet.
Har inte direkt skjutit på så mycket ännu, men just nu vet jag inte riktigt vad jag ska fota heller. Tittar man ut så blir man inte så inspirerad.
Jag var och tränade i dag, kände att extra kilona från halstabletter behövdes bort. ha ha!
Men jag ska väl inte skryta för det gick inte så där jättebra. I mina tankar såg jag mig flyga fram på rullbandet, men verkligheten är en helt annan historia som jag inte vill gå in på. Risken för att ni ska få mardrömmar om jag ger er ett beskrivande, är alldeles för stor. Vi skippar det!
  Jag har läst ut The Dirt och känns, som alltid när man är färdig med en bra bok, lite sorgligt. Har liksom vant mig vid att följa detta händelserika rockband. För innan jag läste The Dirt hängde jag ju med Nikki Sixx i hans heroindagbok. Nu hade jag tänkt mig att börja följa Slash från Guns n roses. Faktiskt det bandet jag föredrog innan Mötley, men som efter böckerna liksom har fått påverka min bild av bandet, men framför allt om Axl, som blir riktigt smutskastad. Vilket är riktigt dålig av mig. Att bara ta parti sådär? ha ha ha ha...
Nej, myntet ska väl någon gång vändas. Kanske om Axl skriver en självbiografi?


Nej, nu vet jag inte vad jag mumlar om. Dusch, Maxi med mamma. Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0