Lördag och söndag

Nyser ungefär var femte minut. Det är inte okej att gå runt som en snorunge när man ska ut och resa. Det värsta av allt är att alla kommer tro att jag har svininfluensan och behandla mig som en spetälsk.

Förutom att ha legat och sovit mycket idag har jag packat. This is it. Nu händer det ta mig fan verkligen!
Eller imorgon rättare sagt.


Var verkligen hur mysigt som helst i går. Hade tacomys med Mia och Rikard. Sedan kom Ellinor. Oh yes. Jag och Mia drog sedan in till Krögers och sedan stack jag till Palace och det var trevligt. Trevligt? Hmmm. Ja, men helt okej.
Kul att träffa människor som man inte sett på länge.



/M

Kommentarer
Postat av: Elin

Åååh Moa! nära nu!! :D ha det asgrymt!! bara det o komma iväg från det gråa trista vädret är ju underbart!

ser fram emot uppdateringar. njut av livet o resan! jag ska tänka på dig imon när jag sitter med matematisk analys i 6 timmar ;)

ta hand om dig! puss o kram

2009-11-15 @ 19:50:10
Postat av: dad

Jag är glad för att du kom iväg, my little darling, happy landing, säger jag bara. Själv väntar jag på en ny resa, kanske bokar om allt så att jag blir i Asien februari ut. Då kanske vi träffas. Bali eller så skulle vara jättekul.

Luv you

2009-11-16 @ 20:45:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0