Going to California St

I gar var en galet bra kvall och dag! Forst var jag, Signe och Isabel nere vid Pier 39 och at. Sag valrossarna och strosade lite. Meningen var att de skulle till Alcatraz, men det gick inga turer over sa de gor det idag istallet.
Igar kvall gick jag och Signe ned till hostelet pa andra sidan gatan och hangde dar med en massa svenskar vi hade traffat under frukosten. Superkul.
I alla fall. Som sagt ar Signe och Isabel pa Alcatraz och ser sig om. Jag ska mest strosa runt, ga till California street och fotografera lite.
I morgon kommer bade Sara och Evelina. Det blir hur kul som helst. Utgang pa det!



Kanns lite konstigt att det spelas julmusik overallt. Vackra sanger! Da blir jag lite mamma-sjuk!


/Moa

Kommentarer
Postat av: jipppiee

ohh moa jag blir så glad av att se hur gött du har de =) känns skumt att du e i USA , har precis sett filmer 2012 o då går ju världen liksom under, hehe...tog den lite för seriöst märker jag!!! HADE BÄST o njuuuut varje jäkla sekund=)PUSSSSSSSSSSS

2009-11-21 @ 01:09:23
Postat av: Mu

Kul att du gillade soppan. Ja det är en bit att gå till Pir 39 men det är det värt. Du verkar ha de hur bra som helst, kul! Är verkligen glad för din skull. Love you.



Hälsa tjejerna.



kram kram

2009-11-21 @ 12:36:16
Postat av: Dad

Och jag blir lite Moa-sjuk. Ta det bra din snygging och ha det bra.

Stannar en natt till pa Khao San Road och vill sen vidare. Tre natter maste val vara nog.

2009-11-22 @ 15:55:55
Postat av: moa

haha, sjalvklart ar jag pappa-sjuk ocksa! Kanns konstigt att du ar i asien och har det gott. Skont att du kom ivag i alla fall.



jipe, du far sluta se en massa film om du blir radd och borjar tro pa det...dessutom tror jag att du har last for mkt kenza-blogg. haha!



Mamma, I love u 2 :D

Tycker om SF, verkligen! 8 dagar var inte for mkt. Finns ju hur mkt som helst att se och upptacka. Old Navy har jag fatt en thing for ocksa, sa har blivit lite shopping. haha. poss poss

2009-11-23 @ 05:47:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0