2,5 mil pa en cykel

Tack for alla fina kommentarer, blir sa glad ska ni veta!!


Allt ar toppen. Vi har verkligen varit aktiva om dagarna och somnat tidigt om kvallarna. Isabel och Signe sympati-jetlaggar med mig, det gillar jag! (Vi sov 12 h i natt)
Nu borjar jag val komma in i rytmen har och San Francisco ar en helt fantastisk stad.
  Igar gick vi till Golden Gate Park, men bara att ga dit tog sa pass lang tid att nar vi val kom fram ville vi bara vanda och ga hem. Vilket vi gjorde efter att ha varit inne i ett vaxthus dar de (tror det eller ej) hade kottatande vaxter! Var ute nagra timmar och vandrade och na vi val var hemma igen var vi doda. Sa det blev sangen fran 9-9. Sick, I know!
I alla fall. I dag hyrde jag och Signe cyklar och tog oss till Golden Gate Park och sedan Golden Gate Bridge. Sammanlagt cyklade vi ca 2,5 mil, 5 timmar i strack i dessa backar och alla mojliga slags terranger och temperaturskillnader.
Jag forstar inte hur vi tankte. HYRA CYKLAR I SF!!!!??? Typ varldens backigaste stad. Vi har sett mycket och jag ar glad att vi gjorde det. Men efter bron, nar vi visste att vi skulle bli tvugna att cykla tillbaka, var vi inte glada. Eller det var val just det vi var. Vi bara skrattade oss hela vagen hem for att vi var sa trotta pa skiten.
Sen kom vi hem och tog med oss Isabel (legat sjuk hela dagen!) ut och kakade pa en restaurang. Var sa hungriga efter att ha gatt en hel dag utan mat. Signe at upp all lasagne pa tallriken och servitrisen papekade det med "Omg, that was so big"
Nu ar jag sa trott att jag ser i kors...

Sa hej pa er! (Bilder kommer inom kort, jag lovar!)


/ Moe


Kommentarer
Postat av: Göte

Äntligen lite mer detaljerad uppdatering! Vill ju veta vad ni gör om dagarna :) I Kalmar är det supergrått o trist. Hoppas vi springer på varandra på msn snart! Take care. Puss

2009-11-19 @ 11:22:42
Postat av: Mu

Glöm inte soppan Boudin Sourdough vid Fischermans Wharf.



kram kram

2009-11-19 @ 17:02:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0