Good Morning

God morgon:)

Hur ofta är det jag skriver det liksom? mohahaha... Jag är ledig idag för att jag jobbar lördag kväll istället.
Känns kul att ha en ledig dag i veckan. Fia kom nyss hem från jobbet och vi ska hitta på något skoj idag. Vad det blir,  får vi se.
Jag gick och la mig runt 11 igår och vaknade runt 7 av att jag kände mig jättepigg. Nej, givetvis gick jag inte upp. Slumrade till 9. Sköööööönt.
Jag drömde om vita sandstränder, palmer, en viss mia och om min kamera- som jag tyvärr hade glömt laddaren till. Suck, inte ens i drömmen kan man lyckas. hahaha...

Nej, nu ska jag dricka upp mitt kaffe och dona mig.


Här kommer två bra låtar med The Tough Alliance...

Detta är dock en cover. Orginalet görs av Lucky Twice, men TTA gör den mycket bättre tycker jag...




Nej, ta sig i kragen!? Nu ska Bill & Bull fixa sig. Kom nu Ketchup så går vi...



M

Kommentarer
Postat av: isabel

hah guuud vilken horhuset-kænsla jag fick øver sista bilden

2009-05-13 @ 13:59:54
Postat av: isabel

eller enda bilden kanske huummm

2009-05-13 @ 14:00:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0