Jag träffade Kim...

Fråga mig inte hur, men jag lyckades gå ut igår. Trots att jag har jobbat hur mycket som helst den här veckan.
Det var Signes och Isabels övertalningsförmåga som lyckades få mig på fall. Vi drog på en fest i Vika. Och när vi väl var där så fick jag för mig att träffa släktingar. Så jag ringde Åsa (och var lite jobbig) och hon berättade att Kim har flyttat till norge. Försökte få tag på Ola, men där var det inget svar alls. Ringde Kim och en halvtimme senare möttes vi upp och gick och tog en öl. Trevligt trevligt. Vi har typ aldrig träffats innan. Han var väldigt lik Åsa. Sedan satte jag mig i en taxi och åkte hem.
Upp vid 11 och ned till Sofienbergsparken. Picknick i solen. Helt underbart. Vi missade dock alla parader inne i stan. Men vad gör det? Stå där och trängas för att få se kongen å dronningen liksom? Nepp.

Jag, Isabel och Signe ligger inne i deras rum nu. Vi är alla lite på lurven och skrattar åt meningslösa grejer.
Nu blir det lite vila och sen till Cuba parken. Där är det konsert med Promoe.























...Och Norge tog hem segern i Eurovision. Fairytale är ganska bra faktiskt.

M

Kommentarer
Postat av: Elin

härliga bilder! :)

(kul kommentar va? :P bättre än inget! ;)o ja e trött..)

2009-05-17 @ 17:20:28
Postat av: Anonym

Hejade på Norges bidrag!!!!! Så jag tycker självklart att rätt låt vann, den lär ni väl få höra idag :)



Ha en trevlig 17 maj.



kram kram

2009-05-17 @ 18:25:51
Postat av: Elin

Åh, vill ha 17 maj igen. det var härligt...

2009-05-19 @ 21:36:02
Postat av: jipee

okeej de dar bilderna ser ju inte saa harliga ut eller..lite avis blir man aven om man sitter nere i thai nu! kom till rai leh beach idag. men tyvarr kom vi till ''fel '' beach sa drar till den ratta imon istallet ! missa ya Pussss

2009-05-20 @ 15:03:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0