Powergå + girltalk

Förra veckan, en söt kille kommer in...

Han: Hej, jag har varit här tidigare för att lämna tillbaka öl som min pappa har köpt. Han har problem med alkoholen och det har gått över gränsen, så jag vill returnera det han har köpt. Jag har pratat med din chef tidigare och han har sagt att det är okej att jag lämnar tillbaka det om inga förpackningar är brutna.
Jag: Eeeh, aha, okej. Har du kvitto?
Han: Nej, jag har ju tyvärr inte det eftersom han inte tänker på att spara dem. Han vill ju inte gärna att jag ska lämna tillbaka dem.

Jag gjorde retur på ölen. Han kom tillbaka för några dagar sedan. Jag gjorde retur då med. Jag berättade det för chefen och han sa att han inte alls har något avtal med någon. Vi hade fått honom på kameran. Chefen skickade runt hans bild till varenda Remabutik i oslo. Han var välkänd. Han har kört den här historien på många fler ställen, men det är ingen som har reagerat förrän nu.
Jag önskade att han skulle komma in igår medan jag jobbade. Jag väntade verkligen på honom. Jag såg framför mig hur jag skulle spela trevlig, medan jag underhöll honom, larmade på securitas och chef. Men nej, han kom inte. Fan! Jag hade ju velat haffa honom. haha.

Jag och Fia har varit flitiga i veckan, med att powergå. Den rundan vi brukar gå är väldigt fin, så här kommer lite bilder..



























Mysigt!




Igår gick vi ut en sväng. Det var kul. Bara tjejer och en massa girltalk. You know.



















Väldigt trevlig kväll.

Moa

Kommentarer
Postat av: fia

den bilden på dig är den vackraste jag skådat :) Du är i dina bästa dagar moa och du kickar ass :)

2009-05-09 @ 21:20:46
Postat av: Moa

haha, söt du e! Tack :)

2009-05-09 @ 21:55:55
Postat av: Elin

verkar som jag missade en trevlig kväll me er!

och igen: håret ser mycket fint ut!! verkligen! ni ser så snygga ut allihopa! :)

kanske ska fixa till mitt hår nästa vecka me.. :)

2009-05-09 @ 22:09:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0