Sosialen og grillfest hos Espen.

I fredags var vi tjejer ute och åt. Stället hette Sosialen, med undertext Bistro Bar og Scene. Sosialen, vilket namn på en restaurang va? småkul.
Det var nyöppnat och fräscht. Bra service, men med småfel.

I går jobbade jag till två, sedan bar det av in till stan. Köpte en fin tröja, lite smycken och smink. Sedan var jag med jobbet. Vi var hemma hos Espen och grillade på hans tak. Väldigt bra väder och det var sweet helt enkelt. Åt myyyycket. Grillat e gott.

Jag har inte gjort många knop idag. Största bedriften för dagen är att vi var nere på donkan. Chokladmilkshake må man ha när man är sliten, ikke sant :)
Sedan har jag och Fia matat Desperate Houswives. Nu orkar jag inte skriva mer. Istället kommer lite bilder från 17 maj och från i fredags.




17 maj. Kvällen spenderades i Kubaparken.


En liten skål.


Salt och peppar


Vin och vatten


laxfilé



älgburgare


musslor


jag, Signe och Jonna.

Bilderna snodde jag från Jonna:)

M


Kommentarer
Postat av: isabel

tack ska du ha moa før de fina bilderna!!!!!!!!!!!!!! :(

2009-05-25 @ 09:35:06
Postat av: Moa

haha, jag tycker du e fin precis som du e. Med händer och ansikte :)

2009-05-25 @ 16:10:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0