Shopping

Det sög inombords. En snygg outfit kom till mig där jag satt i kassan. Jag mötte upp fia inne i stan efter jobbet och stillade shoppingbegäret med att köpa min vision. Jag kände mig nöjd, men lite fattigare blev man. Men jag shoppar ju inte allt för ofta heller, så jag håller tillgodo.
Vi tog en fika. Såg på människor och vi pratade..Vi pratade så vi fick skavsår i munnen. Även om man bor ihop på 55kvm så behöver inte det betyda att man ses. Vi har jobbat om varandra och egentligen bara setts i dörren hos Tone den sista veckan. Så vi babblade på och det var mysigt.
På kvällen tog vi en powerwalk. Det var skoj. Hade sett fram emot samma runda ikväll, men nej, då berättade hon att hon skulle jobba. Så det blir jag som tar den ensam istället. Röra lite på dököttet är aldrig fel.

Haha, förresten. Vad tycks om min nya header??




Så här känner jag mig nu, men som sagt dököttet.

M


Kommentarer
Postat av: Anna

Hihi, det lät nog blodigt att ta till spriten. Men det var allt som bet på hjärtesorgen. Känns faktiskt lite bättre idag. Jag tar alla fakta när ni kommer hem igen. Och IKEA-kassen var riktigt mysig ^^.



Puss och kram

2009-05-06 @ 19:27:18
URL: http://annalino.blogg.se/
Postat av: Mu

Hej kullagulla!!!

Tycker självklart om din blogg men din nya header är .....så där!

Tänk för en vecka sen så var jag i Oslo. hihihi

Snart är du/ni hemma.

klem klem

2009-05-08 @ 23:19:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0