Rubrik?

Precis ätit. Nu ska jag strax dra i väg igen. Ska jobba kväll hos Tone. Suck. Pallar typ inte. Vill bara njuta av det fina vädret med de andra. Men istället ska man ut och jobba kväll hos henne. 13 h sammanlagt idag. Blir ju lite deg i alla fall.
Satt precis och åt när jag fick näsblod. Det är riktigt sådär mysigt tycker jag. Man måste ju spica upp fredagsmaten med något, ikke sant :)

Den norska nationaldagen är på söndag. Det är riktigt stort här i Norge. Folk är som galna. På söndag jobbar jag som tur inte och då ska jag fira jag med. Glo på skolorkestrar som marscherar på Carl Johan. Kanske åka någon karusell? Dricka någon öl? Ja ni vet...Fira nationaldagen liksom.

Vad ska ni göra i helgen?

M


Kommentarer
Postat av: fia

Den suttonde maj är det nartionaldag i norge och då förtär man alkohol och visr bömbern :)

2009-05-15 @ 17:43:26
Postat av: Dad

Ledig första helgen på en eon och har just klippt gräset med den nya motormaskinen och det var lyx. Glmde ölen i frysen och fick trycka ut en rackare i glaset, den kanske smälter.



Jag fick också näsblod en gång när jag jobbade intensivt och det behöver inte vara något farligt, men kanske du ska kolla upp dig. Kolla gärna blodtrycket min darling.



2009-05-15 @ 21:18:35
Postat av: jipe

moee va duktig du e som jobbar o sliter ! det e ju latt vart modan sen, det vet du ju!! ohh 17 maj, fan va skoj! halsa norrbaggarna fran oss !! ikvall drar vi till thailandet, skippar malaysia, for dar e det regn regn regn..hehe !sa ska till koh lipe istallet!blir nog bra=))) PUSSSS my looove

2009-05-16 @ 04:20:12
Postat av: Moa

Fia. Jag skönt att du e ledig :)



Dad: Vad kul med ny gräsklippare. Måste kännas enormt lyxigt att slippa slita o dra i den gamla? Snart kommer du upp och det ska bli skitskoj. ska ta med dig på en massa äventyr. hhaha. love u.



jipe gullet: I miss u. Ja suttonde maj ska bli roligt. synd att inte ni är här och gör det ännu bättre. Jaså, är det regn i malaysia, fan så surt? hur har ni det annars?`PUSSSSSSSSSSSSS

2009-05-16 @ 11:16:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0