Hallelåja

Okej, jag ljög förut. Jag är inte ledig idag. Eller jo..Från Rema. Men ska jobba hos Tone ikväll..
 Så helt ledig är jag ju inte. Men det känns som det:)

Så här fin har min dag varit hittills...


Funderare?


Världskändis?


Eeh, en korsning!?


En anslagstavla:)


Världskändis går med på ETT kort!?


Ett torg!?


En himmel?


Ett körsbärsträd!!! Oh, så fint.


Titta!


Jungstorget...Kanske inte stavas så. Men uttalas i alla fall:)


Shoppingnacke..


Svenskarnas hak. Café Sör.


Golddigger? (tappar hakan)


Clothes. (tappar hakan 2)


Spegelbild. (tappar hakan 3)


Guling. Jag kan ju bära det nu när jag är brunett. Coolt.


Inne i sin smothie? (Det var droppen!)


Lite reklam.


Nu förstår ni. Bra dag :)
Nu film. Sen powerwalk. jobb.

M

Kommentarer
Postat av: Dad

Det är helt okay att du ljuger i bloggen. Jag tycker till och med att det är lite häftigt. Kollar av det sen när vi träffas. Saknar.

2009-05-13 @ 16:16:15
Postat av: Mu

Vilka vackra bilder, kände igen en del platser :)

kram kram

2009-05-14 @ 11:04:33
Postat av: jipe

bra att ni har kul tjejjer! det mar man bra av gullisar =) o jag mar bra av o se dina fiina bilder fotomoooeee!! saknar dej som tusan mitt gull! ses i sommar!! PUSSAR FRAN AUSSIE

2009-05-14 @ 14:19:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0