En skön söndag...

Jag mår bra med mig själv. Det blev en lugn kväll med glass och dator igår. De andra festade till lördagskvällen ute i vardagsrummet. När de äntligen hade gått så njöt jag av lugnet.
Var vaken halva natten och läste människors bloggar. Ja jag tycker det är intressant. Speciellt fotografbloggar, filmbloggar, kändisbloggar. Fjortisbloggar kan vara ganska roande det med.
Idag har jag tvättat och pratat med Mia. Hon kommer hem snart. Det känns konstigt att hon har varit iväg i fyra månader redan. Att hennes resa snart är över. Jag vet hur det känns och hon berättade att hon kände sig vemodig.


Tjejerna går igenom händelseförloppet under gårdagen. Fia berättade att hon söp bort sin jacka. Kallt kan man tycka och tro? Men nej, istället fann hon en gammal möglig kofta som hon gick hem i.
Den mögliga koftan satt i en indianjacka med fransar i storlek XXL, det var bättre med koftan tyckte Fia och Isabel. Därför blev de köpmän för en stund och försökte sälja den för 20 euro till en italienare. Dåliga säljare som de är, fick de dåligt samvete och kunde inte sälja indianjackan till honom. Därför började de istället sparka boll med den. Ja, tänk vad spriten kan göra med en. haha...

Kings of Leon. Sex on fire.



Asbra band. /M

Kommentarer
Postat av: elaka fia

Haha, gårdagen missade du mycket ska du veta. Sitta hemma med glass, nej fy fan . dåligt är vad det är:P

2009-05-10 @ 16:30:25
Postat av: Mu

Vad använde den som tog Fias jacka den till....asiatisk tvättlapp???? hahahahahaha



kram kram

2009-05-11 @ 10:02:03
Postat av: Moa

Det är det ingen som vet...men vi kan ju bara gissa!

2009-05-11 @ 16:33:24
Postat av: Mia

Hej sotis, kul att du gillar king og leon. dom spelas har pa Bali HELA TIDEN.. har tillome kopt deras skiva...sa javla bra! Snar ses vi somsagt !





Pussar till keckot!

2009-05-12 @ 16:21:15
Postat av: Anonym

Hej sotis, kul att du gillar king og leon. dom spelas har pa Bali HELA TIDEN.. har tillome kopt deras skiva...sa javla bra! Snar ses vi somsagt !





Pussar till keckot!

2009-05-12 @ 16:39:48
Postat av: Anonym

Hamnade här, på din blogg, lämnar ett spår innan jag går vidare...

Önskar dig en fortsatt trevlig kväll!



Passar också samtidigt på att önska dig välkommen till mig:

http://www.metrobloggen.se/offer

Bloggen är mitt klotterplank, den enda fungerande terapin för att ta mig tillbaka till ett ljust liv efter att blivit offer för en våldtäktsman.

En blogg om händer som adrig slutar kännas, tårar som aldrig slutar rinna och minnen som alltid finns kvar. Tiden läker inte alla sår!



Finns intresset går det att, via bloglovin, prenumerera på min blogg - vilket verkligen uppskattas!

2009-05-12 @ 20:38:36
URL: http://www.metrobloggen.se/offer
Postat av: Dad

Låten är rätt hyfsad, drömsk liksom. Själv går jag fortfarande in och lyssnar på Adiam. Trummorna, säger trummorna, är sådär jättebra så jag vill bara sjunga och dansa.



Gick in på offerbloggen och det är en tragisk historia, hon har mina sympatier där.



Det känns som att det är ganska snart som jag kommer till Oslo och jag vill gärna knalla på Karl Johan, se hamnen och statyerna, och kanske vinna i biljard.



Det blir roligt, ser fram emot det hela.



Kram

2009-05-12 @ 21:09:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0