This years love

Som ni ser så har jag ändrat om min blogg. Ser ni det inte? Nej, då föreslår jag att ni uppdaterar sidan. Det kan ni enkelt göra genom att trycka på F5. Den nya designen är inte helt färdig. Jag är ju ny inom det här området och måste lära mig det lite bättre, så jag behärskar att designa min blogg sen. Vad tycks hittills?

Nåväl, ikväll har jag tvättat och lagat mat. Sedan har det varit lugnt. Har legat och designat bloggen och även fixat skype. Det var väl på tiden !?

Finns inte plats för några planer i helgen då den i största del kommer att bestå av jobb och pendlande mellan jobb.
Vad ska ni göra?


This years love (David Gray)



Moa

Kommentarer
Postat av: Mu

Åh, vilken fin ny sida!!! det blir jobb hela helgen för din del förstår jag.....jag skriver inte stackare för jobbet har ju ett syfte, eller hur?

Själv ska jag i kväll till Fluff för hon fyllde år i går.

I morgon så tänkte jag eventuellt åka till Ölands Köpstad och kolla på skor.

Hoppas vädret blir solsken.



kram kram

2009-03-20 @ 12:19:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0