Flanellskjortornas weekend.

Det har varit en grym helg, trots jobb på lördagen, vilket inte riktigt fanns med i min planering.
Men som sagt, det blev en go helg i alla fall och jag har fått ut mycket av den.

Här kommer en bildserie av min vecka...

Torsdag.

06.30 - Varuleverans.



Jag la in det nybakta brödet på sin plats...



Det blev så här bra!



Utomhus var det ljust vid halv 7.



Jag på väg hem från gymet.


Så här mysig såg vår gata ut!

Gick hem och glodde på lite Entourage avsnitt...

Och åt frukt. Det var mysigt.

Fredag.

Jag och Fia rände på stan...

Jag provade en fin skinnjacka på H&M.

...Och Fia fastnade vid skohörnan...

Så här exalterad såg hon ut!

Lördag.

Efter att jag slutat jobbet begav vi oss ut för att fotografer lite...

Vi körde igång med det redan i trappuppgången!

Vi hade flanellskjorta som tema...

Och alla posade med glädje efter mina anvisningar.

Den som inte kan posa, är ingen poser!

Och det kunde Nille!

Ja, ni ser ju själva...

Riktigt proffsig är man ju!


Fia, Elin och Niclas.











Flanellskjorta gänget...




Trailor trash...


Vi gick sedan hem stelfrusna och gjorde tacos..

Och såg melodifestivalen.

Fia skrattade ihjäl sig...

Men det är inte så ovanligt. Däremot är det ovanligt att någon ens skrattar åt tråkMinis skämt :P

Vi hade riktigt mysigt...

och ikealjusen hade sitt egna liv.

Laguppställning är obligatoriskt...

Niclas, Fia, Elin, Jag och Mini.

Vi gick till KAOS.


Söndag.

Det var underbart väder...

Och vi bestämde oss att gå en runda. Så här såg jag ut.

Vi gick till Donkan...

Och så här kramgosiga var Fia och Nille...

Mini satt där och mös, men höll på en hemlighet...

Vad det var, ja det får vi nog aldrig veta!



Vi gick till Operahuset..

Och bara mööös i det fina vädret.










Så här ser Operahuset ut.

Vädigt coolt.

Utanför jobbet.

Jag visar upp veckans erbjudande! Köttbullar för halva priset.

Känd från Rema...

En tjej hoppade i natt på mig när jag var på väg upp till lägenheten.
"Det är ju du ju!!" Hehe, mmm! "Hallå!" Jag kände igen henne direkt. "Du jobbar ju på Rema, känner du igen mig?"
"Jo, det gör jag"...Varpå hon utbrister. "Men vad gör du här? Ska du också på fest?" "Haha, nej. Jag ska hem. Jag bor här uppe" och pekade.

My hood.




Elin utanför grönsakshandeln.


Ja, det var min helg! Hoppas ni har haft en go helg ni med...

xoxo
Eskimoe

Kommentarer
Postat av: fia

UNDERBAR HELG MED EN UNDERBAR TJEJ OCH ANDRA UNDERBARA VÄNNER =)



PUSS

2009-03-15 @ 19:25:54
Postat av: Mu

Ni verkar ha haft en helt underbar helg, och vad kul med alla bilder, fina bilder.

Har själv haft en lugn och skön helg, i går em var vi och såg "män som hatar kvinnor".

Den var bra o längtar redan till nästa film.



kram kram

2009-03-16 @ 08:59:58
Postat av: CamiieDesign♥

Behöver du ny design till bloggen?

Jag fixar det enkelt åt dig!

Hör av dig om det är intressant!

2009-03-16 @ 09:08:28
URL: http://camiie.se/wp
Postat av: fridaP

moe! harligt att se att du tar val hand om oslot nar jag ar borta. hur lange blir ni kvar?

2009-03-21 @ 13:18:50
URL: http://sprutorgasm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0