Damn, it was a scam!

När man inte trodde att det kunde bli värre, så blev det så!
  Det har snöat hela dagen (hej då vårväder!) och självklart råkade jag ut för en scam på jobbet...igen! Förlorade 500 ur kassan och fick spendera lite över en timme efter jobbet för att hitta rätt skurk från övervakningsbanden. Det slutade väl i alla fall.

Tog trikken hem. Sedan stack jag och Fia ned till stan. Hittade mycket snyggt, en skjorta på Bik Bok som jag ska köpa. Var lite osäker väl i butiken, men nu känns den klockren. Måste försöka finna mig en väska i morgon. Min har gått sönder. I love väskor! Jag och Fia ska även köpa en dammsugare i morgon fick jag precis höra. Mindre kul.

Heppåre

Moa på luftmadrassen..ZzZZzzzzzzzz

Kommentarer
Postat av: Mu

Bra att du hittade på nåt kul m Fia, så du tillför lite positiv energi.



kram kram

2009-03-13 @ 13:04:12
Postat av: Anonym

saknar dej moeee/jp

2009-03-13 @ 17:17:31
Postat av: Moa

saknar dig med jipe :´(

2009-03-13 @ 17:32:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0