Alla var där

Det spelar ingen roll hur mycket jag lovar. Jag tycks inte ha någon skrivarlust just nu.
Inspirationen tycks finnas när jag är på jobbet och skapar små historier om människor som kommer in. Kanske borde notera mer, för minns inget just nu.

Men enjoy av underbart härliga bilder av mina bästa i Kalmar..Jag hade så underbart roligt i Kalmar och det var så kul att träffa alla igen och att verkligen alla var där i lördags.

Coop!

 
Shopping med mi madre.

Förfest hemma hos Judit!

 
Emma, Erika och Fia.
 
Värdinnan i assnygg frisyr.
 
Två nyanser av Fia på toa.
 
Fördel med stor toalett när brudar ska på toa.
 
Moi
 
Mobilnördar
 
Two cuties. Emma & Becka
 
Lilla Emmis


Grym bild. I love it!


 




Skoj hade vi. Skön bild, vad var det som var så kul...Maria?

Hoppas vi ses snart igen. Till sommaren i alla fall :)

PUSSSSSSSSSSSSSS
Moa

P.S Bilder från ferren efterlyses!

Kommentarer
Postat av: isabel

alltså herregud, fias øga...haha..lika roligt idag =)

2009-03-03 @ 16:19:27
Postat av: Mini

Riktigt schysst kort på dig, malin o mia! hade jag kunnat hade jag användt den som bakgrundsbild ;)

2009-03-03 @ 17:56:41
Postat av: Mu

Jättefina bilder....men vad har hänt med Fias öga? kram kram

2009-03-03 @ 21:10:56
Postat av: MARY

Vilken härlig bild på oss tre mooe!

ingen aning om vad jag skrattar åt,

men förmodligen för att jag var så lycklig för att vi alla var samlade ;)

2009-03-04 @ 00:45:56
Postat av: Fia med cp ögat

Hahahaha, kul att ni diskuterar mitt öga. Det är jävla moa. Detta kommer du få sota för de ska jag fan lova dig. Du sover inte tryggt om nätterna iaf:P



Förklaringen är att jag hade nog druckit lite föööör mkt och gjorde detta med mening :)

2009-03-04 @ 12:19:24
Postat av: jipee

heej mitt lilla hjärta=))woooo va fina bilder, synd att jag inte fastnat på nån bara..hehe..jaha hade vart skoj o ha dej kvar i kama, men oslo e niiice eller?pösss

2009-03-04 @ 18:48:06
Postat av: Moa

Fia! Du är alltid söt, även med cp öga och ja du gjorde det med mening och ja, jag la upp den med mening, för en så här rolig bild kan man inte sitta inne med;)



Maria! Jag var också lycklig över att ha flocken samlad. Shake that ass bitches!



Jipe! Ja, visste du inte att det var på toa man skulle hänga för att vara med de "coola" :P ???

Oslo är bra, men Kalmar är jävligt bra det med! O-town är tråkigt utan syskonen :(



Muuu! Hur mår du? :P Messade dig förut, men inget svar :(



MÅNGA KRAMAR

2009-03-04 @ 20:24:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0