20.13

Varmt och skönt under täcket. Ljust i rummet så man blir alldeles hög av lycka. Jag vill ha mera. Mer sömn, mer dröm!
Här vill jag ligga i all evighet, till maj i alla fall. Bara ett litet tag till...
Vaknar upp av att Isabel öppnar dörren. Faaaan! Vad är klockan?
Jag kom en halvtimme för sent till jobbet. Inte så värt. Jobbade över, så det gick jämt ut.
Det här med att jobba asset av sig, tar ut kroppen fullständigt. Jag tänkte att jag längtar till söndag! Men så kom jag på att jag jobbar ju då med. Sen börjar det om! Puh!

Det är fredag, det doftar brownies i lägenheten. Så ska det låta är på tv:n, alla är hemma. Mysigt, men det är nu jag ska bege mig. När det roliga börjar!
Ska för första gången köra bil inne i Oslo stad och jag är riktigt nojig över hur det ska gå.
Hoppas jag inte tar kål på mig och T.

PÖSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0