Kreativ dag

Sitter och dricker kaffe och spelar gitarr. Klockan är mer än vad jag trodde den skulle vara...Ändå var jag uppe ganska tidigt. Jag väntar på att Fia ska trilla in här. Då blir det kaffe med prat.
Dåligt väder, som vanligt. Regnar. Jag är ledig och har inga måsten. Jag passar på att va lite kreativ. En bra dag för det.
Bilder från i lördags.


Jens- Världens vänligaste, faktiskt :)

A bunch of people.

Willy, Anton & Pelle. De tre vise männen?

moi

Markus och...

Frida hade en slående lik pose.

Erik och Bagarn på Byttan

Jag, Z och Rille. Förövrigt en klockren mms bild till Fiffi.
Vem skulle INTE vilja umgås med oss i det läget? haha.





Moa Sjöberg
Nu ska jag måla.

Kommentarer
Postat av: Elin

Åh måla! Där sa du nåt :) perfekt o ta fram en regnig o blåsig dag som denna ju :)

2009-06-08 @ 14:40:15
Postat av: Elin

förresten, vi vill ju se resultatet sen ;)

2009-06-08 @ 14:41:19
Postat av: Moa

haha, det vet du Elin. Lova att du skickar tillbaka då!

2009-06-08 @ 16:53:49
Postat av: Anna

Ser härligt ut med hela gänget samlat ;) Vi körde filmkväll hemma hos Lillan och jag fick äntligen se Twilight!! Bästa jue!



Och så länge man känner att man inte tappar greppet om sig själv när man bloggar så är det minst sagt beroendeframkallande ^^. Keep it going Moe! Pussen.

2009-06-08 @ 19:00:25
URL: http://annalino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0