Beatbox

I lördags hade Fiffi fest. Det var många som kom och han och Fried hade förberett en musiktävling. Jag var nog inte sååå duktig, för vårt lag kom nämligen sist. 4,5 poäng. De andra lagen satte typ 14 i alla fall.
Sedan drog vi till Byttan. Jag hade inte tänkt följa med eftersom jag skulle upp tidigt. När vi väl var där gjorde jag misstaget att byta kö. Drog hem istället.

Igår hade jag en delad tur. Så det känns som jag tillbringade hela dagen på jobbet, även att jag var fri fyra timmar emellan. Avslutade kvällen framför Animal planet och djurpolisen i Houston.




Sitter och lyssnar på The Sounds nya album Crossing the rubicon. Riktigt bra faktiskt. Brukar ta lång tid för mig innan jag har lyssnat in mig. Men det här diggade jag.
Beatbox är riktigt go. Här kommer den...



Nu ska jag iväg till jobbet snart. Måste dona mig...

Moa

Kommentarer
Postat av: Dad

Det där var ju vajert ju

2009-06-15 @ 19:49:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0