Penny och Judit

Börjar jobba redan i morgon kväll. Fick lite extra tider, tackar och bugar!

Igår var jag och Judit ute och gick en långpromenad med Penny. Sedan köade vi vid soprummet för att få en bricka. Det är det nya haket alltså, soprummet. Men har du ingen bricka, så kommer du inte in. Har du ingen bricka, så kan du hänga utanför för att kanske få en lite glimt, men inte ens det är säkert. VIP only.
På kvällen drog vi till Seven. Såg fotbollen. Grymt. Sedan blev det en sväng till Krögers.
Idag har jag sovit ganska länge och sedan blev det en långpromenad med Penny igen och pyttipanna. Jag funderar lite på stan. Men tror jag sätter mig på balkongen och läser lite istället..













JA! Det här videoklippet är riktigt pinsamt. Fan vad man blir daltig med djur. Men det är ju bara fakta, så här pratar jag med djur!




Moa

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilka fina bilder.



kram kram

2009-06-11 @ 22:49:23
Postat av: Mu

2009-06-11 @ 22:50:37
Postat av: Anna

Haha! Du är så jäkla söt Moa! Jag pratar exakt likadant med djur. Och Penny är så himla mysig!! Feeeiiijn!

2009-06-21 @ 00:04:46
URL: http://annalino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0