Mina rastlösa ben försvann på Harrys

Räddande änglar idag, var ändå Julius och Pelle. Vi möttes inne i stan och gick och satte oss i solen på Harrys och avnjöt några öl. Mina rastlösa ben försvann. Thank God.
Nu ska jag dona mig. Ska snart möta upp Pelle och Julius igen. Vi ska se fotbollen hemma hos Anders? på Stensö.
Sedan blir det som sagt Byttan med mini. Har hört att det kan bli bra ös där i kväll. Bara så ni vet .
Vem vet, Vallen kanske det blir? Kanske inte? Beror väl på om man är danssugen eller inte.







Yes, vart ska ni ikväll?


Kommentarer
Postat av: Karl

Stämmer mkt bra det! Har moa msn? ler

2009-06-06 @ 18:34:46
Postat av: Karl Torstensson

stämmer mkt bra det!!! har moa msn?

2009-06-06 @ 18:36:14
URL: http://largos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0