Lilla puddingen och jag

Jag fick min vilja igenom efter att ha lagt mig på golvet och skrikit. Det blev Astrid-filmer! Haha, nej då skämt åsido.
Jag pickade upp puddingen och vi drog och handlade godis för hela slanten, sedan bar det av till donkan. Vi rullade där ifrån (bokstavligt talat!) sedan kom vi hem och spelade biljard. Sedan såg vi Madicken. När Skrållan sattes igång somnade jag efter fem minuter. Vaknade till av att Thilda satt och tittade på mig. "Du har sovit och du snarkade!" Hrmrr..Va, vad är klockan? 01.15. "Shitt, klockan är jättemycket. Har du inte sovit något?" Thilda skakade på huvudet.
En kvart senare låg vi i sängen och somnade gott.


Thilda 2007.

Thilda 2006.

Nu blir det balkongen. Sen städning.

Moa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0