Kattrumpan, det var inte igår! (jo, det var det ju faktiskt!)

ja, det var på tiden. Min gamla sony ericsson k800i (tror jag) i all ära. Det är den bästa mobilen jag har haft. Hållt i evigheter och inga krångel. Men nu började jag känna mig alldeles för omodern, så det fick bli en samsung med touch screen. Känns bra det.

Springbreak var bra, eller det vet ju inte jag. Var inte inne. Men stämningen utanför var inget att klaga på. Jag träffade alla.
Kunde inte bli mycket bättre när man precis har återvänt till Kalmar. Så jag är nöjd. Alla var där, så att säga.

Söndag tillbringades med en plankstek och fint sällskap på Larmgatan 10. Jag åt sniglar för första gången och kan bara säga att det faktiskt var gott. En delikatess.
Jag och Fredde gick sedan på KFF mot Helsingborg. Underbart go match, även den första för mig i år.

På måndagen gick jag och Penny ned till Kattrumpan och satte oss med Fia och Elin...Och nu till det som är så perfekt med Kalmar på sommaren. Alla är hemma. Alla har tid. Så efter ett tag dök även Anna upp, och med tiden fylldes det på..Fredde och hans skolkompisar kom. Mia och Pelle. Frida och Markus och sedan Judit. Jag älskar det!
När det började hetta allt för mycket på kroppen gick jag och Elin hem till Fia. Det blev en kort stund av skitsnack, ett adjö till Elin (men självklart på återseende), sedan hem till goda hamburgare.
På kvällen drog jag, mia och Pelle och spelade minigolf. Mötte även upp Fia, Anna, Erika, Willy, Jeppe, Jens, Anton, Markus, Frida och Kalle. Kalmar på sommaren är bra skit, jag älskar det. Ni förstår va?

Bilder kommer..

Moa

Kommentarer
Postat av: Anna

Det blev en go dag det :) Jag har fått soleksem som heter duga. På benen av alla ställen åxå. Hoppas att man kan sova utan att klia ihjäl sig inatt.



Pussen!

2009-06-02 @ 22:26:43
URL: http://annalino.blogg.se/
Postat av: Elin

Härligt härligt! :) var verkligen kul o träffa er! o som sagt, förstår att ni längtat hem mer än jag gjort ;P

2009-06-02 @ 23:06:10
Postat av: jipee

moa mitt gull! kalmar later ju fantastiskt! o fiffi heter numera fredde i folkmun?hehe lite ovant o lasa det ! e pa gilli nu! like it! men drar tillbaka te bali imon! PUSSs saknar dej

2009-06-05 @ 11:09:27
Postat av: Moa till jipe

heeeej göllet. kom hem nu, va fan gili är väl inget att ha? :P haha...Näe då, Fiffi är Fiffi. Men det e många som inte fattar..Vem Fiffi det är man pratar om:) När kommer ni hem? Början av juli va? Åååh, längtar. Ha det bäst.. Hälsa Johan:) Pöss

2009-06-05 @ 22:48:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0