Att prata med hundar- en kategori för sig?

Jag verkar inte vara den enda (vilket jag VISSTE!) på vårt runda klot som lägger till röst när det är dags att prata med hundar, eller djur för all del. Jag lyckades fånga Thildas mormor på video, när hon pratar med Thilda och Karins hundar Smilla och Vega. Tycker det är underbart. Hur man liksom får en sådan där barnslig röst, när det kommer in djur i rummet. Ungefär samma daltande med barn.
Kanske borde skapa en egen kategori för detta ämne och lägga upp enbart videos (självklart filmat i smyyyyg!) på människor som snackar med djur. Ingen dum tanke! Me like.

Avslutning för Thilda idag. Hon gick ut tvåan. Blev sedan ming palace. Sedan bar det av till Lagerträdet. Mycket var sig likt, men ganska mycket förändring också. Tyvärr började jag känna av ryggen ikväll. Blir orolig.

Efter en halv pizza nu, så bär det av hem till Lou. Vi ska dricka någon öl och så.

Moa

Kommentarer
Postat av: Dad

Nej va tufft med ryggproblem, stackars du ... hoppas det ordnar sig. Kollade på bilderna på Penny och sjöng lite på en låt. Det är hon värd. Det är du värd.

Luv yu

2009-06-13 @ 15:45:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0